• Gratis verzenden vanaf €50,-
  • 1-3 werkdagen levertijd
  • Niet goed geld terug
Categorieën

Veelgestelde vragen


Algemeen

  • 1. Wat zijn de openingstijden van de winkels?

    Onze winkels zijn op de volgende tijden geopend;

    Sport 2000 Sportpaleis

    Maandag      12:00 - 18:00 uur
    Dinsdag        10:00 - 18 00 uur
    Woensdag    10:00 - 18:00 uur
    Donderdag   10:00 -  21:00 uur
    Vrijdag          10:00 - 18:00 uur
    Zaterdag       09:30  - 18:00 uur
    Zondag         12:00  - 17:00 uur  * Elke zondag geopend


    Sportpaleis.nl Amsterdam

    Maandag       12:00 - 18:00 uur
    Dinsdag         09:00 - 18 00 uur
    Woensdag     09:00 - 18:00 uur
    Donderdag    09:00 - 20:00 uur
    Vrijdag           09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag        09:00 - 18:00 uur

  • 2. ZIjn alle artikelen op Sportpaleis.nl ook daadwerkelijk op voorraad?
    Ja, alle artikelen op Sportpaleis.nl komen uit de voorraad van onze winkels. Het kan voorkomen dat je een artikel hebt besteld en dat het gewenste artikel op dezelfde dag is verkocht bij ons in de winkel. Als dit het geval is, moeten wij helaas jouw bestelling annuleren en storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen retour op jouw rekening.
  • 3. Hoe kan ik zien in welk filiaal het artikel op voorraad is?
    Na een maat geselecteerd te hebben, verschijnt “Bekijk winkelvoorraad” (boven de groene knop toevoegen aan winkelwagen). Hier wordt aangegeven in welk filiaal het artikel op voorraad ligt.
  • 4. Zijn uitverkochte artikelen nog na te bestellen?
    Nee, als je de melding “ dit artikel is niet meer leverbaar” in beeld krijgt, betekent dit dat het artikel niet meer is na te bestellen.
  • 5. Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Je kunt op twee manieren een artikel zoeken.
    Ten eerste kun je zoeken in de zoekbalk bovenaan de website op bijvoorbeeld merk, naam of artikelnummer. Ten tweede kun je gebruik maken van onze filters die je kunt vinden als je op casual, voetbal, hardloop, fitness, bad & beach, overige sporten, verenigingen, sale en merken in het menu klikt. Je kunt dan vervolgens aan de linkerkant van het scherm filteren op o.a. geslacht, merken, maten, kleuren en prijzen.
  • 6. Hoe kan ik mijn maat bepalen?
    Om jouw maat te bepalen voor schoenen, kleding en skates, kun je gebruik maken van onze maattabellen.
  • 7. Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

    Mocht je na het bezoek aan onze webshop of winkels vragen hebben omtrent een artikel, levering of klacht? Vind dan het antwoord bij de veelgestelde vragen, neem contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail of kom langs in één van onze winkels.
    Heb je een vraag over een bestelling? Houd dan je bestelnummer bij de hand, zodat wij je nog sneller van dienst kunnen zijn.



    Telefoon: 036-5306925
    Direct contact tijdens openingstijden

    E-mail: webshop@sportpaleis.nl
    Wij streven ernaar je e-mail dezelfde werkdag nog te behandelen en beantwoorden. Mocht dit door omstandigheden niet lukken dan, zullen wij je vraag en/of opmerking op de eerst volgende werkdag behandelen en beantwoorden.


    Openingstijden Klantenservice

    Maandag 11:00 - 18:00 uur
    Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
    Woensdag 09:30 - 18:00 uur
    Donderdag 09:30 - 21:00 uur
    Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
    Zaterdag 09.30 - 18:00 uur
    Zondag 12:00 - 17: 00 uur


    Bezoekadressen:


    Sport 2000 Sportpaleis
    De Corridor 6
    1315 VG Almere- Stad
    Tel: 036-5344611

    Sportpaleis.nl Amsterdam
    Jan van Galenstraat 51-53
    1056 BH Amsterdam
    Tel: 020-6184395


    Contactgegevens Sportpaleis.nl

    Sportpaleis.nl
    De Corridor 6
    1315 VG Almere-Stad
    IBAN: NL69 RABO 011.88.79.200
    K.v.k.: 34.23.60.69.
    BTW no: NL8006.36.107B01

Account

  • 1. Hoe kan ik inloggen?
    Als je eerder bij ons een account hebt aangemaakt, dan kan je inloggen doormiddel van je e-mailadres en wachtwoord.
  • 2. Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door rechts bovenaan de website te klikken op "mijn account". Vervolgens kies je voor de optie "ik heb nog geen account".  Je komt tijdens het bestellen van een product ook automatisch op deze pagina.
  • 3. Wanneer moet ik een account aanmaken?
    Wil je voor het eerst een bestelling plaatsen op Sportpaleis.nl? Dan moet je voor je bestelling een account aanmaken. Ben je al bekend bij Sportpaleis.nl? Dan hoef je geen account aan te maken en kan je inloggen met de combinatie van e-mailadres en wachtwoord.
  • 4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Als je je wachtwoord bent vergeten, dan kun rechts bovenaan op de website naar "mijn account". Dan kun op onze inlogpagina klikken op "wachtwoord vergeten?". Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail van ons met je wachtwoord.
  • 5. Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je komt nu op de pagina "mijn gegevens". Hier kan je het e-mailadres wijzigen. Klik vervolgens op de groene knop "gegevens updaten" en je e-mailadres is gewijzigd.  
  • 6. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je komt nu op de pagina "mijn gegevens" aan de linkerkant in het scherm zie je "wachtwoord wijzigen".
  • 7. Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Je kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Log in met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Je komt nu op de pagina "mijn gegevens" hier kan je je gegevens wijzigen. Klik vervolgens op de groene knop "gegevens updaten" en je gegevens zijn gewijzigd.
  • 8. Waarom moet ik een account aanmaken voor het plaatsen van een bestelling?
    Het aanmaken van een account op Sportpaleis.nl heeft verschillende voordelen.
    Door je gegevens te bewaren, kun je de volgende keer nog sneller bestellen; je hoeft dan niet je gegevens opnieuw in te voeren. Daarnaast kunnen wij eenvoudig je aankopen traceren bij een ruiling of retourzending.
  • 9. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    Wil je je account verwijderen? Stuur dan een e-mail met jouw naam en e-mailadres naar webshop@sportpaleis.nl. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra wij je account hebben verwijderd.

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Als je een artikel hebt gevonden, is het mogelijk deze aan de winkelwagen toe te voegen door op de groene knop
    “ toevoegen aan winkelwagen” te klikken. Vervolgens verschijnt het artikel dat je in je winkelwagen hebt geplaatst rechts bovenaan in het scherm. Je kunt er nu voor kiezen om de bestelling af te rekenen door op de groene knop “ afrekenen” te klikken of verder te winkelen.
    Nadat de gewenste artikelen aan de winkelwagen zijn toegevoegd, klik je op de winkelwagen om de bestelling af te ronden. In de winkelwagen is het mogelijk om de laatste wijzigingen aan te brengen. Nadat dit is gedaan, klik je op afrekenen. Waarna er eventueel gevraagd wordt om in te loggen.
  • 2. Moet ik ingelogd zijn om af te kunnen rekenen?
    Om af te rekenen is het nodig om in te loggen. Je hebt hier de keuze  "inloggen met je sportpaleis.nl account" of "bestel je voor het eerst bij Sportpaleis.nl?".
  • 3. Kan ik nog een artikel aan mijn bestelling toevoegen?
    Ten allen tijde bestaat de mogelijkheid om producten aan de winkelwagen toe te voegen, mits de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Mocht dit wel het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
  • 4. Kan er nog een artikel uit mijn bestelling verwijderd worden?
    Dit is mogelijk, mits de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Mocht dit wel het geval zijn, dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.
  • 5. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Dit is mogelijk, indien je bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer, deze vind je in de bevestingsmail die wij aan jou hebben verzonden.
    Is je bestelling reeds verzonden, dan kun je deze retour sturen met het bijgevoegde retourformulier. Klik hier voor meer informatie over ruilen & retourneren.
  • 6. Ik wil een artikel afhalen in de winkel. Hoe kan ik zien in welk filiaal hij op voorraad is?
    Na een maat geselecteerd te hebben, verschijnt “Bekijk winkelvoorraad” (boven de groene knop toevoegen aan winkelwagen). Hier wordt aangegeven in welk filiaal het artikel op voorraad ligt. Zodra je een artikel bestelt, heb je in de winkelwagen de keuze “afhalen in één van onze winkels (Gratis)”.Hier kun je zelf bepalen in welke winkel je je bestelling wil komen afhalen.

Betalen

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    Je kunt bij Sportpaleis.nl betalen met de volgende betaalmethodes: iDeal, Mastercard, Visa, PayPal, VVV-Giftcard en betalen onder rembours.

    Bij ons in de winkels kan je betalen met de volgende betaalmethodes; Cash, Pin, Mastercard, Visa, VVV-Cadeaubonnen, Freebees, Sport & Fit Cadeaukaart, Sport 2000 Kadobon en de Sport 2000 Sportpaleis Giftcard.

    Klik hier voor meer informatie over onze betaalmethodes.
  • 2. Ik heb zojuist betaald, maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
    Soms kan het gebeuren dat het bevestigen van jouw bestelling wat langer duurt. Mocht je er niet op vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dan controleren of jouw bestelling daadwerkelijk goed is verwerkt. Controleer ook of het opgegeven e-mailadres juist is ingevuld.
  • 3. Ik heb mijn bestelling betaald, maar nog steeds geen bestelling ontvangen. Wat nu?

    Controleer eerst op jouw bankrekening of het bedrag daadwerkelijk van jouw rekening is afgeschreven. Het kan voorkomen dat bestellingen die zijn voldaan met creditcard niet worden geaccepteerd door onze betaalmaatschappij Multisafepay. Dit kan te maken hebben dat je een bestelling hebt geplaatst op Sportpaleis.nl in een omgeving met meerdere IP-adressen op één locatie.
    Als dit het geval is, krijgt jouw creditcard op het moment van bestellen een te hoge fraude ranking waardoor jouw bestelling niet wordt geaccepteerd door onze betaalmaatschappij. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.




  • 4. Zijn alle bedragen inclusief BTW?
    Alle bedragen vermeld op de website zijn inclusief BTW.
  • 5. Waar kan ik mijn promotiecode invullen?
    Heb je een promotiecode ontvangen van Sportpaleis.nl? Dan kun je deze invullen in stap 1 van het bestelproces "winkelwagen".

Levering

Ruilen & Retourneren

Divide